Subject: RE: 20250325_EER2565UAS_14-16.APR_LAIUSE_RP_ÕSD
From: "Diana Krotova" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>
Date: Thu, 27 Mar 2025 10:03:44 +0200

Tere

Tagastan kooskõlastatult.

Tervitades

Diana Krotova

+372 58 07 06 01

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, March 27, 2025 10:00 AM
To: Diana Krotova <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>; [email-masked]
Subject: RE: 20250325_EER2565UAS_14-16.APR_LAIUSE_RP_ÕSD

Tere

Palume kooskõlastust.

Parimaga

Kadri Roose

v-srs

nooremstaabiallohvitser

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

From: Diana Krotova <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, March 27, 2025 9:23 AM
To: KV Jagatud ÕV Airspace <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Eve Härm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: 20250325_EERXXXXUAS_14-16.APR_LAIUSE_RP_ÕSD

Tere

Ala tunnus on EER2565UAS.

Tervitades

Diana Krotova

+372 58 07 06 01

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, March 27, 2025 8:52 AM
To: Diana Krotova <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Eve Härm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
Subject: 20250325_EERXXXXUAS_14-16.APR_LAIUSE_RP_ÕSD

Tere

Palume tunnust Jõgevamaale 14-16.aprill loodavale alale.

A)EETT B)2504140900 C)2504161800

E)TEMPO RESTRICTED AREA EERXXXXUAS ESTABLISHED DUE TO UNMANNED AIRCRAFT

ACTIVITY WI: 585727N0262046E – 585750N0262248E – 585351N0263619E –
585749N0264451E – 585714N0264634E – 585000N0264906E – 584051N0263947E –
583628N0262257E – 583629N0262038E – 584200N0261617E – 584257N0261706E –
584300N0262919E – 584650N0262654E – 585045N0261813E - 585727N0262046E

PERMISSION FOR ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM TEL  +372 5649
2400.

F)SFC G) 900FT AMSL

Tegu on Laiuse radarijaama harjutusega, mis on Siil2025 eelharjutus.
Toimub lennutegevus, kuid vahepealsel ajal soovitakse eemal hoida muud
UASid.

Lugupidamisega

Kadri Roose

v-srs

nooremstaabiallohvitser

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.